Obchodní úspěch hypermarketů Wal Mart

 

wal mart

Zdroj: Huffingtonpost

Za obchodním úspěchem tohoto řetězce stojí firemní politika, že zákazním má vždycky pravdu. Tento řetězec denně dostává dopisy od spokojných zákazníků, kterým byl poskytnut extra servis např.:

  • poděkování od zákaznice, které prodavačka dala hračku, kterou chtěla pro svého vlastního syna
  • usměvavost personálu
  • pravidelní zákazníci jsou oslovováni jménem

Součástí politiky firmy je poděkovat zákazníků za to, že nakupují v jejich firmě a nabídnout jim lepší služby, než očekávají. Nadstandardní služby zapříčiní to, že se zákazníci do Wal Martu rádi vracejí.

Další pravidlo pro zaměstnance

Pravidlo 10ti stop. Vždy když je zákazník vzdálen do 10ti stop, tak se na něho musí usmát, oslovit ho a zeptat se, zda nepotřebuje pomoci.

Obchod vždy podporuje místní komunitu. Nezáleží na tom, zda se jedná o školu nebo neziskovou organizaci.Peníze od supermarketu jsou vidět téměř na každém kroku. Supermarket také podporuje nakupování národního zboží.

Příspěvek byl publikován v rubrice Zboží a služby se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *