Reklama a dealeři všude, kam se podíváš

dealer telefonuKaždému se asi „poštěstilo“, že ho na ulici oslovili dealeři všeho možného. Nabízejí parfémy, malé charitativní předměty, ale také tarify pro volání od různých mobilních operátorů. Ne vždy jsou poskytnuté informace pravdivé, proto buďte velmi obezřetní.

Snažíte se být milí a velmi slušně dealera odmítnout? Naše rada zní: Buďte drsní, jinak vám pokoj nedají!

Slušní lidé mají bohužel smůlu, většinou jsou oslovováni naši starší spoluobčané, kteří jsou důvěřiví a také rádi, že si jich někdo všimnul. Smlouvy jsou nepřehledná  většinou se v nich zavazujete k dvouletému užívání paušálu. V případě výpovědi smlouvy musíte stejně daný paušál uhradit. Proto na ulici nikdy nic nepodepisujte.

Pozor na „známé firmy“

Každý má zafixováno, že od velkých firem a gigantů terénního průmyslu nic nekalého nehrozí. Proto se dealeři představují jen částečným názvem společnosti. Například místo Live Telecom použijí pouze slovo Telecom. V této souvislosti mi stále šrotuje myšlenka společnosti Vodafone volání zdarma do všech sítí. Za několik stokorun měsíčně jsem si vybrala přátele, kterým jsem mohla volat a smskovat neomezeně. Neomezenému volání je ale konec. Vodafone změnil podmínky a nyní smím provolat 300 minut. Není to málo, ale od neomezeného volání docela poskok. Proč nabízejí takové služby když nedokáží dostát závazkům? Tohle hlava nebere snad nikomu!

Jak se bránit reklamě? Nevšímejte si jí!

Poštovní schránka přeplněná letáky na akční potraviny, elektroniku, sportovní a jiné zboží. V televizi je reklamě věnováno snad tolik času jako pořadům. O reklamních blocích s Hosŕstem Fuchsem nemluvě. Než na Internetu najdu to, co opravdu hledám, musím se proklikat milionem reklam a vyskakovacích oken nehledě na to, že už ani nerozeznám, jetsli jsou texty v diskuzích opravdu zkušenostmi běžných uživatelů nebo PR články jednotlivých výrobců a distributorů.

Stejně mě už začínají obtěžovat i výborně vypadající maldí lidé, kteří mě zastaví na ulici, před supermarketem, ale dokonce i v parku. Chtějí po mě pár minut času-a to vše samozřejmě v mém zájmu, protože by byla škoda přijít o tak lákavou nabídku. Nesmím zapomenout ani na telemarketing, kterým jsem obtěžována snad denně. Nabídky platebních karet, účtů, ale dokonce i holících strojků a podobně už opravdu nehodlám poslouchat a začínám zapomínat na slušné vychování.

fenoménem dnešní doby ale jsou i předváděcí akce. Jistě máte v rodině někoho, kdo si koupil hrnec za 10.000 Kč a podobné, velmi „potřebné“ věci.

Příspěvek byl publikován v rubrice Zajímavosti se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

1 komentář u Reklama a dealeři všude, kam se podíváš

  1. Lekule napsal:

    Souhlasím, fajn článek a říkám si: Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.:D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *