V oblíbených drogeriích nahradí Alnaturu značka dmBio

Již dlouhá léta jdou ruku v ruce 2 rodinné podniky, a to síť drogerií DM (Drogerie Markt) a výrobce Bio produktů s více než tisícovkou produktů, Alnatura. Nyní se ale oba majitelé podniků znepřátelili. Co přesně stojí za problémy mezi švagry Götzem Wernerem, zakladatelem DM Drogerie a výrobcem bioproduktů Götzem Rehnem, ale nikdo neví.

Alnatura byla u nás známá zejména luxusními skořápkatými plody bez chemie. Stejně tak i dětskou výživou a v neposlední řadě dochucovadly, tedy bujony a podobně. V drogeriích byl pro Alnaturu vyhrazen nemalý prostor, v podstatě někdy i několik regálů napěchovaných zbožím. To začalo v poslední době mizet a nové nepřibývalo. Ostatně to potvrzují i hlavy české sítě drogerií. Půjde tedy o doprodej této značky, kterou v brzké době nahradí přírodní produkty s označením dmBio.

A co teď?

Drogerie jsou za vodou, protože již několik let vytvářejí vlastní značku, na které pracují dnes a denně. Společnost si je totiž vědoma neustálého nárůstů podílů bio potravin oproti klasickým.

Alnatura se naštěstí pro ně dohodla s potravinovým řetězcem Billa, který bude produkty Alnatura nově nabízet. Vyřešit by to mohly i vlastní síť podnikových prodejen. Vyhráno ale ještě nemají, protože se majitelé sítí DM drogerií soudí o samotnou značku Anatura. Nechme se tedy překvapit, jak německé soudy rozhodnou.

sladkosti dospely

Příspěvek byl publikován v rubrice Zajímavosti se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *